Monday, October 24, 2011

Esok hari yang indah....

esok ada audit AKP.... LAST MINUTE punye keje..balik drp kursus..ada ja benda SURPRISE..heee..i loike...haha...aku percaya ESOK AUDIT berjalan dengan lancar....Plant AKU dapat NO 1..pastu AUDITOR baik hati kasi markah 100%...amin....


semalam colleague aku tegur..ko dh makan ke product DETOX...aku senyum...tanye dia nape?...die jawab..ko nmpk susut...aku senyum dalam hati sambil menjawab tak jadi beli DETOX...erm aku tak makan nasi dh masuk sebulan dh..lagipun aku exercise..dia senyum..mamat tu la yang selalu kutuk aku gemok..but aku tak kisah coz kutukan dier ar aku sedar diri...dan cuba untuk kuruskan badan, sekarang ni aku jugak yang untung..tukang kutuk still mcm tu gak GEMOK MCM KINGKONG..hahaha..thanks buddy sebab sedarkan aku drp lena yang panjang.......

dalam hati..aku BELIEVE aku akan slim, sehat dan cantik...setiap usaha tu pasti membuahkan hasil....lagi satu..aku kurus BKN untuk persediaan KAHWIN....KAHWIN tu ade kaitan dengan KURUSKAN BADAN ke?..semua asyik tanye soalan yang same...

0 comments: