Monday, November 7, 2011

syok raye tahun ni?..

seperti entry yang lepas dan seperti yang dijanjikan..mak, kakak dan abang aku beraya di umah aku..heeee..alangkah seronoknya dan seribu syukur aku panjatkan ke hadrat Illahi...:)...


aku menghabiskan masa bersama mereka, berjalan-jalan dan makan-makan...aku nak tahan mak tak kasi balik umah..sunyi sgt dok kat sini..nasib baik ade Elly dan Is...takde ar aku sorang2....ermmm..ber sms ngan lily buat aku gelak terkekeh2..dia ajak g umah die weekend ni..dia pun macam aku gak la..dok sensorang...aku kira nasib ok lagi coz ade certain mase je aku sensorang kat umah ni..die lak sepanjang masa dok sensorang...aku dh tak macam dulu kalau nak jalan sesuke hati...sekarang ni dah ade belaan yang perlu di beri perhatian..so susah sikit ar nak kuar berjalan-jalan..even balik kampung pun payah la kot..solutionnya panggil mak aku dok ngan aku...tunggu ar aku beli keta..so kalau balik kampung leh bawak elly dan Is sekali..haha..
lily kata nanti rabit aku membiak pastu aku dpt ramai anak..kikiki..hidup macam ni la..kena la step by step..memula jaga rabit dan anaknya..nanti esok lusa jaga anak sendiri pulak..amin..
sekurang-kurangnya belajar2 bertanggungjawab dengan apa yang kita miliki pada saat ini..

petang ni keje..esok keje..pastu coti..yeehaa...ade je keje nak buat..5 thn daripada skrg aku nak dok kat libya dh, keje ngan pak2 arab pulak...jaga minyak kat sana..hehe..till then...

5 comments:

salena gomez - luv like a luv song.n i keep it repit pit pit pit pit.. said...

slamat hari raya..
pak arab ensem2 tu..bnyk bulu..kna ayat power skit laa kt pak2 arab tu kak..heeee..(sekadar penyokong je)

salena gomez - luv like a luv song.n i keep it repit pit pit pit pit.. said...

wahh pak arab..bnyk bulu tuu.heee.kna ayat power skit la kak..(skadar penyokong)

Rukia said...

haha..keje ngan pak arab ade kena mengena dengan bulu pak arab ke..logik kah?

salena gomez - luv like a luv song.n i keep it repit pit pit pit pit.. said...

apa bplak xbley..bulu pak arab kn mcm karpet..kak Ruk bleh guling2 ..kahkahkah..

Rukia said...

kahkahkah...satu je aku nak kata kat sini...whatever...lalalaala~