Friday, December 9, 2011

Menemui Fiza...

Terima kasih Fiza atas seaweed yang sedap..
kau tau Fiza, bila terpandang seaweed yang kau beli..
dalam hati teringin nak beli jugak sebab teringin nak rasa..
aku bantalkan hasrat tu,sebab masa tu duit cukup2 untuk beli barang lain..boleh saja aku pinjam duit kau masa tu dan gantikannya semula..tapi aku tak terluah...

entah kenapa masa kau datang bilik aku dengan membawa seaweed kelmarin..
buat hati aku rutun...hampir saja air mata menitis membasahi bumi..
namum aku tahan..aku tanya pada kau "kau tau ea aku nak sangat seaweed tu?"..
kau jawab dengan nada selamba" kau kata nak beli seaweed tu tapi kau tak beli, sebab tu aku simpan untuk makan bersama"..ternyata sahabat yang baik sukar dicari..sahabat yang baik sentiasa memenuhi keinginan sahabatnya...semoga Allah membalas segala kebaikan kau pada diriku...ternyata Allah maha mendengar dan pemberi rezeki..letaklah segala pengharapan padaNya..

1 comments:

pp said...

uiishh...terharunya.
ada special entry.
xterfikir ianya begitu tersentuh.
Ternyata percaturan Allah sememangnya sgt indah, Dia jugalah yg mengerakkan hati ini utk berkongsi.

terima kasih juga kerna sudi berkongsi.