Saturday, March 5, 2011

C>E>R>I>A

1,2,3..smile...:)

alhamdulillah menjalani hidup baru dengan lebih bersemangat..hopefully...tepuk2...heee...

untuk tahun ni...tiada apa yg berubah..except hati..why?...mungkin semakin tegar dan sedang menjalani system baik pulih..reformat...

tahun 2010..
boleh aku anggap tahun suka duka jerit perih...jatuh bangun..

2011..
aku harap aku dapat menjalani hidup dengan lebih tenang dan sempurna...

sabar..byk hikmahnya syg..(aku bercakap dengan diri sendiri)...

semua orang tahu penghujung bagi setiap insan yang hidup adalah mati..
aku?...ya, sudah tentu aku mengerti tentang itu..tunggang terbalik sekalipun..
penghujung di atas muka bumi ini bagi aku adalah sakarat dan bekalan yang aku akan bawak berjumpa allah.....

tidak akan sempurna iman seseorang selagi mana dia tidak mengasihi saudara-saudaranya..sebagaimana dia mengasihi dirinya sendiri...insyallah..aku akan mengasihi saudara-saudaraku sebagaimana aku mengasihi diriku sendiri..

dunia telah banyak mengubah persepsi diri.. hee..dunia tak salah..kerana hidup adalah tentang pilihan...
aku yang dulu dan sekarang seperti langit dan bumi..]
yang pasti..semua manusia akan berubah..dan melakukan perubahan...

takdir?..sape yg lebih mengerti tentang takdir..?..aku..?

sedaya upaya aku cuba melakukan sesuatu dengan ikhlas..
ikhlaskah aku?...untuk setiap apa yang aku lakukan...

haisshhh..nape entry kali ni tak ceria pun mcm tajuk dier?...:(
till then...

0 comments: