Monday, March 21, 2011

update..

cone slayer..
gara-gara lapar aku dan team mate telah kehilangan safety cone kami sewaktu melakukan range test..
mase tu mmg panas terik seterik hati aku yang sedang mendidih..
tak leh nak salahkan orang lain..cause mmg kami yang salah..
kami terlupa kami tinggal di malaysia..yang bilamana kau letak la ape2 pun tanpa sebarangan pengawasan..tentu ilang punye!!..yea aku terlupa..sudahnya kami terpaksa menjadi cone slayer...team aku yg agak lawak..siap curik cone entah kat mane2...benggong tak....
semasa perjalanan pulang ke kilang..aku siap ckp lagi ngan team mate aku nak sumpah sape2 yg curik cone kiteorg tu jadik katak ijau...kawan aku gelak sambil ckp..watpe sumpah diaorg jadik katak kan lebih baik sumpah diorg jadik cone..so kami tak yah beli cone...huhu....

rumah..
semalam pulang dari umah kakak aku..setelah survey umah, semi-D baru cecah 159k...murah betul..banglo 168k...harusnya aku terkejut beruk mase tu...20% kenaikan every year...mmg worth it la kan...asset..bukan liabiliti...


benggang..
benggang sbb aku benggang la...keadaan hidup aku yg mcm sampan...yg nie kite continue lain...

gembira...
pergi memancing bersama kakak, abg ipar ngan ank sedara aku, si kundang ngan si merah...riuh sekampung..

0 comments: